The Council - Episode 3: Ripples
„Ripples ” to trzeci rozdział 5-częściowego sezonu. Pełny sezon gry The Council zapewnia dostęp do wszystkich 5 części. Louis de Richet kontynuuje swoje śledztwo i przygody na wyspie Lorda Mortimera, gdzie poszukuje swojej matki. Po niezliczonych intrygach Mortimer zdradza wreszcie swój ostateczny plan… W trzecim rozdziale rośnie stawka gry, a Louis musi w końcu opowiedzieć się po jednej ze stron. Wielu gości staje się coraz bardziej zdesperowanych i Louis będzie musiał użyć wszystkich swoich wpływów w celu zapanowania nad sytuacją. Stanie również przed szansą, by zobaczyć się z matką, choć to spotkanie może nie wyglądać tak, jak sobie wymarzył. Kontynuuj swoją przygodę w grze The Council Episode 3: Ripples, gdzie intrygi zostaną ujawnione, postaci staną przed dramatycznymi wyborami, a prawda okaże się bardziej przerażająca, niż ktokolwiek mógł oczekiwać.