The Council - Episode 2: Hide and Seek
„Hide and Seek” to drugi rozdział 5-częściowego sezonu. Zdobądź dostęp do wszystkich materiałów dzięki The Complete Season. Uruchomienie wymaga posiadania części Episode 1: The Mad Ones lub The Complete Season. Louis de Richet nadal poszukuje swojej matki na wyspie Lorda Mortimera. Spotyka tutaj najbardziej wpływowych ludzi na świecie, których zaproszono, by pomogli zmienić oblicze świata. Śledztwo zostaje przerwane w wyniku tragicznych zdarzeń, do których dochodzi podczas drugiej nocy w posiadłości, a bohater musi wytłumaczyć się tajemniczemu Lordowi Mortimerowi. W międzyczasie do gości dołącza szef hiszpańskiego rządu, który ujawnia wieści mogące wstrząsnąć stabilnością całej Europy. Przychodzi moment, aby Louis opowiedział się po jednej ze stron.