The Coma 2B: Catacomb - The Child of Destiny Yungho
Spotkanie tego Youngho będzie fascynujące, bo jest on... czarodziejem! Przepowiednia głosi, że koreański licealista z blizną na czole ocali szkołę pogrążoną w Śpiączce. Jego barwą jest zieleń, symbol spokoju i mądrości. Podczas gdy inni uczniowie noszą pretensjonalne koreańskie mundurki, ten Youngho czaruje swoim magicznym piórem – otwiera zamknięte drzwi, rozwiązuje łamigłówki i ostatecznie unicestwia duchy szermierzy swoim Ostrzem Nekromancji... oj, znowu pomyłka – swoim magicznym piórem!