The Champion Hammer & Balance Tattoo
Zawartość do gry. W pradawnych czasach wielki Bohater był dośmiertnie wybierany do ochrony równowagi we wszechświecie. Taki Bohater nosił młot o nazwie Mistrz i zestaw tatuaży równowagi.