The Catch: Carp & Coarse - Jezioro Bestii
Jezioro Bestii Lubiane łowisko powraca z mnóstwem poprawek wizualnych i nowymi elementami rozgrywki. Jego okazy urosły do epickich rozmiarów, co zapewni nowe wrażenia z wędkowania. To Jezioro Bestii, którego do końca nie znasz! Jezioro Bestii to liczący 7 hektar akwen w polskich górach, który jest pilnie strzeżonym sekretem. To niepowtarzalne łowisko zawiera ryby, które powinny się znaleźć na liście celów każdego wędkarza. 17 różnych gatunków, w tym klenie, węgorze i brzany, spełni oczekiwania każdego łowcy głównych ryb. Niemniej najbardziej wyjątkowe są tu ryby drapieżne. Zapoluj na rekordowe sandacze o wadze 11 kg, szczupaki ważące ponad 22 kg i sumy osiągające 55 kg. Podczas polowania na drapieżniki możesz także zastawić pułapkę na karpie o wadze do 22 kg lub łowić spławikiem brzany osiągające imponujące 10 kg. Czy zdołasz okiełznać Jezioro Bestii, oferujące 25 nowych głównych ryb do złowienia, a także 6 wydarzeń i wyzwania mistrzostwa z nagrodą w postaci krajobrazu wodnego?