The Binding of Isaac: Afterbirth
Kiedy matka Izaaka uruchamia słysząc głos Boga wymagających ofiara być wykonane, aby udowodnić swoją wiarę, Isaac ucieka do piwnicy stoi tłumy obłąkanych wrogów, zagubionych braci, jego lęków, a ostatecznie jego matkę. The Binding of Isaac: Afterbirth jest masowo zaktualizowane rozszerzenie do 2014 za nieuczciwe podobnego roku, The Binding of Isaac: Rebirth. Po Isaac jeszcze raz w drogę, gracze znajdą dziwaczne skarby, które zmieniają formę Izaaka dając mu możliwości super ludzi i umożliwiające mu odeprzeć tłumy tajemniczych stworzeń, odkrywają tajemnice i walczyć drogę do bezpieczeństwa. Tym razem nic nie jest święte. Kluczowe cechy: -Ponad 100 godzin rozgrywki WIĘCEJ -Greed Mode - zupełnie nowy sposób gry, koncentruje się na ryzyko / nagroda -Expanded Głównym gry - nowy końcowy obszar nowego bossa Dzienne Działa - play nowy oficjalny bieg, codziennie! -Online Liderów - rywalizować o najlepszy wynik / najlepszy czas -10 Zupełnie nowe i niesamowite wyzwanie! -1000+ Nowy pokój projektuje -MONSTROUSLY AKTUALIZACJA BROŃ SYSTEM COMBO! nowe pozycje -120 - nie licząc mnóstwo nowych pickupy, skrzynie, pigułki, bomb i kart - biorąc rzecz liczyć ponad 500! -Alternate Soundtrack! -Tons Nowych tajnych przemian! -Więcej Nowych osiągnięć Niesamowite tajemnice w tym: -Lilith, Matka demonów, to zupełnie nowa postać grywalna -4 Nowe alternatywne rozdziały z nowych typów wroga i tematów wizualnych -Revised System kodów seed kombi i nowe specjalne nasiona -100+ Wrogowie, z nowymi projektami -8 Nowych bossów -Nawet Więcej pokoi pełen kupa!