The Anvil of Doom
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Żelazny Rębacz Bardina. Pomimo nazwy pochodzącej od starożytnej machiny wojennej dawi uderzenie właściciela młotkiem jest ryzykowne, chyba że z bezpiecznej odległości.