Tetris
Zanurz się w strategicznym świecie dodatku DLC „Tetris” do Minecrafta, w którym klasyczny Tetris 2D spotyka się z blokowymi przygodami przemierzania lochów! Przedzieraj się przez matrixowe lochy, walcząc z kolorowymi Tetrimonsterami i odkrywając pikselowe sekrety. Dzięki dwóm różnym trybom rozgrywki i kultowym modyfikacjom postaci jest to Tetris w zupełnie nowym wcieleniu!