Test Drive Unlimited Solar Crown - Solar Content Pack
Pakiet Solar Content do gry Test Drive Unlimited Solar Crown obejmuje następującą zawartość: - Maserati MC20* - Chevrolet Camaro ZL1 1LE* - Strój „Członek zarządu Komisji” dla twojego awatara - Zestaw naklejek Solar Crown do personalizacji aut, kompatybilny ze wszystkimi samochodami w garażu * Samochody Maserati MC20 i Chevrolet Camaro ZL1 1LE zostają automatycznie odblokowane w garażu po osiągnięciu przez gracza 20. poziomu.