Pakiet Sharps Silver do gry Test Drive Unlimited Solar Crown obejmuje następującą zawartość: - Jaguar F-Type SVR Coupe* - Audi R8 Spyder V10 RWS** - Strój „Baron Sharpsów” dla twojego awatara - Zestaw naklejek Sharpsów do personalizacji aut, kompatybilny ze wszystkimi samochodami w garażu * Samochód Jaguar F-Type SVR Coupe zostaje automatycznie odblokowany w garażu po osiągnięciu przez gracza 12. poziomu. ** Samochód Audi R8 Spyder V10 RWS zostaje automatycznie odblokowany w garażu po osiągnięciu przez gracza 20. poziomu.