Test Drive Unlimited Solar Crown - Ford GT 2006
Inspirowany słynnym Fordem GT40 z lat 60. XX wieku Ford GT 2006 stanowi hołd złożony czterokrotnemu zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Konstrukcja tego prestiżowego i potężnego auta nawiązuje do jego poprzednika. Pojazd wyposażono w centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 4,4 litra i mocy 558 KM. Ten unikalny pojazd jest prawdziwą legendą wśród entuzjastów motoryzacji.