Teardown: Quilez R0113R Robot
Quilez R0113R to najnowszy model z serii autonomicznych zrobotyzowanych systemów bezpieczeństwa. R0113R może patrolować najbardziej odległe miejsca i pokonywać najtrudniejszy teren dzięki formule podwójnej formy i potężnej wciągarki z hakiem.