Talisman: Digital Edition - The Swordsman Character Pack
Dobądź swego ostrza i rusz do walki, aby zawojować świat Talizmanu! Lata ćwiczeń sprawiły, że Miecznik doskonale włada swym ostrzem. Teraz ten dzielny wojownik podda nabyte umiejętności próbie, dołączając do wyścigu po Koronę Władzy. Kup ten zestaw Poszukiwaczy, aby Twoja kolekcja wzbogaciła się o Miecznika. Zakupiona postać będzie dostępna we wszystkich trybach gry. Siła: 5 Moc: 3 Los: 2 Życie: 4 Charakter: Neutralny SPECJALNE ZDOLNOŚCI: Rozpoczynasz grę, mając Miecz z talii Ekwipunku. Jeżeli go zgubisz, możesz wziąć jeden za darmo z talii Ekwipunku, gdy odwiedzisz Zamek lub Wioskę. Gdy używasz broni, możesz: - Spróbować rozbroić innego Poszukiwacza, który na początku walki użył broni. W tym celu rzuć kością: jeżeli wypadnie 5 lub 6, wróg upuści broń. - Odparować atak innego Poszukiwacza w trakcie walki. Dodaj 2 punkty do swojej skuteczności ataku, ale jeśli wygrasz, wynik zostanie uznany za remis.