Talisman: Digital Edition - The Realm of Souls Expansion
Nawet kiedy życie opuszcza twe ciało, twoja przygoda nie dobiega końca... W świecie za Osnową pojawił się potężny wróg. Władca Umarłych prowadzi zastępy zjaw przez Osnowę, chcąc najechać świat żywych. Śmierć nie jest już końcem, a jedynie początkiem nowej przygody. Rozszerzenie Królestwo Dusz wprowadza nową mechanikę do gry, dzięki której bohaterowie Krain Magii i Miecza zwiedzą krainę umarłych, kontynuując swą walkę o Koronę Władzy. Rozszerzenie Królestwo Dusz zawiera: 3 Poszukiwaczy - Archonta, Kolekcjonera Dusz i Wieszczkę 6 kart Przygód, 3 karty Zaklęć, 70 kart Osnowy, 3 karty terenu oraz 2 karty Alternatywnych Zakończeń.