Talisman: Digital Edition - The Highland Expansion: Legendary Deck
Przyzwawszy prastare duchy bytujące w głębi Gór, Orli Król porazi gniewem każdego dzielnego intruza, który wkroczy do jego macierzy. Chcesz, aby Twoja kolejna przygoda w grze „Talisman: Digital Edition” okazała się nietuzinkowym wyzwaniem? Ta Legendarna Talia sprawi, że w rozszerzeniu „Góry” wzrośnie stopień trudności kart, które będziesz dobierać. Legendarna Talia wymienia niektóre karty z talii Przygód w rozszerzeniu „Góry”. Nowe karty zaprojektowano tak, aby najtwardsi fani Talizmanu zmierzyli się z godnymi prawdziwych weteranów wyzwaniami. Poza tym zwiększa ona poziom trudności potyczki z Orlim Królem. Czym jest Legendarna Talia? Wściekły Orli Król Zdradzony przez Wielkiego Czarnoksiężnika Orli Król wypatruje okazji do unicestwienia Korony Władzy. Dysponując świeżo spotęgowanymi mocami, jest gotów brutalnie zaatakować każdego Poszukiwacza, który wejdzie mu w drogę! Legendarne potwory Dwie przerażające bestie, które cieszą się względami samego Orlego Króla, terroryzują Góry, siejąc jeszcze większe spustoszenie niż dotychczas. Czają się w ukryciu, aby w zupełnie niespodziewanym momencie zmieść nieroztropnych wędrowców z powierzchni ziemi. Nowe karty Przygód Gdy będziesz grać z Legendarną Talią, karty Przygód zostaną zastąpione nowymi kartami stanowiącymi większe wyzwanie. Chodzi m.in. o ograniczenie pomocy, na którą do tej pory można było liczyć podczas wędrówki pośród Gór. Strome wzniesienia stały się jeszcze zdradliwsze. Nowy olśniewający wygląd Wszystkie karty z Legendarnej Talii wyróżniają się nową, cieszącą oko szatą graficzną, dzięki której od razu je rozpoznasz w trakcie gry. Zakupiona Legendarna Talia zasili Twoją kolekcję „Talisman: Digital Edition” i będzie dostępna we wszystkich trybach rozgrywki.