Talisman: Digital Edition - The Goblin Shaman Character Pack
Chcąc zdobyć Koronę Władzy dla swojego klanu goblinów, szaman goblinów dołącza do walki! Rekrutuj gobliny, które napotkasz podczas swoich podróży i poświęcaj je, aby zdobyć nowe zaklęcia. Poprowadź swoją hordę goblinów do zwycięstwa! Kup ten pakiet postaci, aby dodać Goblin Shaman do swojej kolekcji postaci. Jest wtedy dostępny do wyboru we wszystkich trybach gry. Siła - 2 Craft - 4 Los - 4 Mieszka - 3 Charakter - zło Start - Crags Nie musisz rzucać kością w Grani, chyba że chcesz. Jeśli zdecydujesz się rzucić, musisz zaakceptować wynik. Za każdym razem, gdy wylądujesz na Grani, możesz uzupełnić przeznaczenie do wartości swojego losu. Za każdym razem, gdy napotkasz kartę Wroga, która ma w tytule słowo „Goblin” lub „Hobgoblin”, możesz ją zakląć i wziąć jako Przyjaciela zamiast atakować. Na koniec swojej tury możesz odrzucić jednego ze swoich zaklętych Wrogów i otrzymać 1 Zaklęcie, jeśli pozwala na to Twoja Moc. Kiedy chciałbyś stracić życie, możesz odrzucić jednego ze swoich zaklętych Wrogów, aby zapobiec utracie życia.