Tales of Arise + SCARLET NEXUS Bundle (Windows)
Popularne produkcje RPG Tales of Arise i SCARLET NEXUS są teraz dostępne w ramach zestawu. Każdą z nich można uruchomić indywidualnie. Tales of Arise: Od 300 lat Rena włada Dahną, grabiąc zasoby planety i odzierając jej mieszkańców z godności i wolności. Nasza opowieść zaczyna się, kiedy dwoje ludzi, urodzonych na różnych planetach, zamierza odmienić swój los i stworzyć nową przyszłość. Tales of Arise to zróżnicowana obsada postaci, intuicyjny i satysfakcjonujący system walki oraz ciekawa fabuła zatopiona w bujnym świecie, o który warto walczyć. Wszystko to składa się na grę JRPG najwyższej klasy. SCARLET NEXUS: W odległej przyszłości w ludzkim mózgu odkryto psioniczny hormon, który dał ludziom dodatkowe moce i na zawsze odmienił nasz świat. Gdy ludzkość wkroczyła w nową erę, z nieba zaczęły zstępować zdegenerowane mutanty zwane Others łaknące ludzkich mózgów. Nowy wróg był wyjątkowo odporny na ataki konwencjonalną bronią, przez co walka o ocalenie ludzkości wymagała sięgnięcia po ekstremalne metody. Osoby o potężnych umiejętnościach parapsychicznych zwane psionikami były naszą jedyną szansą na walkę z zagrożeniem z niebios. Od tamtej pory psionicy są wyszukiwani i włączani w szeregi Other Suppression Force (OSF) – organizacji będącej ostatnią linią obrony ludzkości. Rozpocznij swoją przygodę jako Yuito Sumeragi, energiczny rekrut z bogatej rodziny polityków, lub Kasane Randall, tajemnicza zwiadowczyni, która dzięki swej mocy i umiejętnościom zyskała wielką sławę w OSF. Tylko poznając przeplatające się losy obu tych bohaterów, odkryjesz tajemnice brainpunkowej przyszłości schwytanej między technologią a parapsychicznymi zdolnościami w SCARLET NEXUS. *Produkty te można również kupić indywidualnie. Prosimy uważać na duplikaty zakupów. *Pakiet zawiera standardowe edycje Tales of Arise i SCARLET NEXUS. Zwróć uwagę, czy nie kupujesz danej zawartości dwa razy, ponieważ istnieją inne zestawy zawierające dodatkową zawartość.