Tales of Arise - +10 Level Up (2)
Dodatek systemowy dający +10 poziomów całej twojej grupie po odebraniu go z listy nieodebranych DLC w grze. * Ta zawartość będzie dostępna w grze po odebraniu jej z listy nieodebranych DLC w grze. * Nie możesz przekroczyć maksymalnego limitu poziomu – 100.