T-SHIRT SANIC
Czasem trzeba się spieszyć. Te ekskluzywne t-shirty „Sanic” dla twojej postaci niestandardowej posiadają pięknie renderowaną grafikę i uszyte są z wirtualnej tkaniny wyhodowanej organicznie wiele lat temu na zboczach góry Fudżi.