Szturm:Magazyn dla Części C
Uzyskaj 100 dodatkowych slotów magazynu dla części. Gromadź zaawansowane części, dostosowuj broń i pokaż, co potrafisz w Trybie Szturmu! *Zawartość dostępna wyłącznie w Trybie Szturmu. *Tryb Szturmu to dodatkowy, pełen akcji tryb gry dołączony do głównej rozgrywki. *Do gry wymagany jest Epizod 1.