Szmal dla sępów Część 2: O krok przed nami
W drugiej części „Szmalu dla sępów” nasza grupa powraca do Luizjany, aby rzucić wyzwanie kolejnemu członkowi rodziny DeVitt. Odkryj zupełnie nową lokację w rejonie Bayou, połącz ponownie siły z Isabelle, by zobaczyć więcej sztuczek voodoo i zmierz się z geniuszem godnym twoich talentów.