SYNDUALITY Echo of Ada - DAISYOGRE Parts Set
Bonusowa zawartość do pobrania w ramach zamówienia w przedsprzedaży. Zawartość: - Wcześniejsze odblokowanie części DAISYOGRE *W przypadku przegranej podczas wypadu gracz może utracić te przedmioty.