SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Prism Heart Costume Set
Dodatkowa niestandardowa skórka, której można użyć do wybranych postaci. Zawartość stroju Prism Heart: – czapka Prism Heart – suknia Prism Heart *Stroje i dekoracje można wyekwipować w zakładce SKIN na ekranie CUSTOMIZE, który będzie dostępny po ukończeniu ścieżki Story > Chapter 1 > Quest 1.