Sprawdź, jakie spotkania i bitwy czekają na Ciebie w surowym i mroźnym świecie śnieżnych równin GGO tego ogromnego rozszerzenia, Dissonance of the Nexus! - Zupełnie nowa przygoda po wydarzeniach z głównej gry. - Nowe, wprowadzona w odpowiedzi na sugestie graczy postacie takie jak Yuna, Eiji, Sachi i Seven! - Nowa, śnieżna kraina, będąca tłem dla fabuły. - Nowa funkcja tworzenia grup w trybie Hero Quest offline. - Możliwość korzystania z dwóch wyrzutni rakiet równocześnie dla jeszcze większej rozwałki! Zanurz się w świecie FATAL BULLET i odkryj jeszcze więcej nowych funkcji, broni i umiejętności!