Światowa impreza JoJo Siwy
Hej, Siwanatorzy – JoJo Siwa zaprasza na ogólnoświatową imprezę! Graj w rytmicznym świecie JoJo Siwy, która przemierza fantastyczne krainy w tej jednoosobowej grze przygodowej o biegającej gwieździe popu. Zasznuruj buty i biegaj po światach Siwy przy akompaniamencie jej największych przebojów, takich jak „D.R.E.A.M”, „Bop” i „Kid in a Candy Store”. Czy dopasujesz się do rytmu każdego występu i doprowadzisz publikę do wrzenia? Pomóż JoJo dotrzeć na scenę w ramach jej ogólnoświatowej imprezy! Biegaj, skacz i jeździj niesamowitymi pojazdami – statkami kosmicznymi, nartami wodnymi i kolejką górską – żeby JoJo zdążyła na czas! Zbieraj wszystkie przedmioty potrzebne do niezapomnianej imprezy, w tym brokat oraz, rzecz jasna, kokardy – to pozwoli ci awansować na kolejne poziomy. Odnajduj na każdym poziomie pudełka z prezentami, żeby odblokowywać stroje, które pamiętasz z tras i garderoby JoJo. Doświadczaj tego wszystkiego w 10 nowych krainach wprost z wyobraźni JoJo, takich jak słodki Candyland, zwierzastyczny BowBowland (który poznasz z ulubionym szczeniaczkiem JoJo), tęczowy Rainbowland i wiele innych. Awansuj na wyższe poziomy w grze wideo JoJo Siwy i zostań „#1U” w toku zabawy „Nonstop” w tej jednoosobowej przygodowej grze o bieganiu pozwalającej ci występować na scenie jako twoja ulubiona gwiazda popu przy akompaniamencie jej przebojów!