Survival of the Nerdiest
Survival of the Nerdiest to pierwsze premium DLC do Doom & Destiny Worlds. Jeśli zawiera dużą ilość dodatkowej zawartości, w tym ekstremalny modyfikator „Przetrwanie”. Jeśli zostanie aktywowany podczas rozpoczynania nowej gry, staniesz przed wieloma nowymi wyzwaniami i mechanikami rozgrywki, takimi jak głód, pragnienie, sen i komfort cieplny. Wiele nowych potworów, sprzętu, składników i przedmiotów do wytworzenia wchodzi w interakcję z mechaniką przetrwania, ale możesz z nich skorzystać nawet w już rozpoczętej grze.