Superdoładowanie WWE 2K23 na Xbox One
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Pakiet Superdoładowanie WWE 2K23 oddaje w Twoje ręce największe legendy Uniwersum WWE. Odblokuj WSZYSTKIE legendy WWE dostępne w momencie premiery, takie jak: The Ultimate Warrior, Goldberg, Trish Stratus czy Hollywood Hogan, a także starsze areny, takie jak: Halloween Havoc ‘97, RAW 2005, SummerSlam ‘88 i nie tylko! Pakiet Superdoładowanie WWE 2K23 jest dostępny w ramach Przepustki sezonowej, a Przepustka sezonowa wchodzi w skład wersji WWE 2K23 Deluxe Edition i Icon Edition.