Super Dungeon Bros
Wypełnij misję od bogów rocka i wyrusz na wyprawę z herosami ciężkiego metalu, Axlem, Larsem, Freddiem i Ozzie'm, w grze Super Dungeon Bros, w której eksploracja lochów odbywa się w rytmie rocka! Graj sam lub z maksymalnie 4 znajomymi, na kanapie, przemierzając najgłębsze lochy Rökheimu w poszukiwaniu legendarnych, dawno zaginionych gwiazd rocka – walcząc po drodze z hordami złych nieumarłych i zdobywając niezwykłe fanty! Korzystaj ze straszliwych broni siejących wielkie spustoszenie, rozwiązuj podstępne zagadki i omijaj zabójcze pułapki, które posiekają każdego na kawałki. Rzucaj swoich znajomych na dalekie występy w ścianach i odległe wyzwalacze pułapek, nacierających wrogów lub wykonaj wspólny atak! Jeśli czujesz się na siłach, wypróbuj swoje umiejętności w codziennych lochach lub podstępnych lochach cotygodniowych, sięgając po zaszczytne miejsce w globalnych rankingach. Pamiętajcie: Bros zawsze górą!