Sunset Overdrive i tajemnica platformy wiertniczej Mooil!
Dodatek "Sunset Overdrive i tajemnica platformy wiertniczej Mooil!" zawiera mnóstwo nowych misji fabularnych, 2 bronie, 2 wzmocnienia, 1 pułapkę, 2 ciuchy, a do tego nowe zadania, wyzwania, misje Brygady Chaos, bazę Nocnej obrony, oraz nowego bossa, który pożre twój czas wolny, ale uchroni cię przed koszmarną rzeczywistością. Kiedy z położonej u brzegu Sunset City platformy wiertniczej Mooil dociera sygnał o niebezpieczeństwie, Bryllcream prosi cię o pomoc w przeprowadzeniu śledztwa. Płyniecie w sam środek brutalnej wojny o teren między niezadowolonymi i dobrze uzbrojonymi robotnikami platformy wiertniczej. Jakby tego było mało, napatoczyły się wodne mutanty. Ale poradzisz sobie z tym i przywrócisz porządek na platformie. A nawet jeśli nie, cóż, nie ma co płakać nad rozlaną naftą. Naprzód!