Sunset Overdrive i "Nadejście świtu czasu upadłych maszyn"
Człowiek kontra maszyna: Zażarta bitwa, tocząca się od miliardów lat, wchodzi w nową fazę wraz z "Nadejściem świtu czasu upadłych maszyn". Misja ratunkowa, której celem jest uwolnienie dawnych mentorów Sama z fabryki robotów Fizzco, szybko zmienia się w ofensywę na pełną skalę. Jej celem jest włamanie się do systemów firmy i usunięcie zabezpieczeń. Ale nie martw się! Dla ciebie "włamywane się" oznacza pociąganie za spust i niszczenie ulepszonych Fizzcobotów. Cóż, każdy jest w czymś dobry! "Nadejście świtu czasu upadłych maszyn" pozwoli ci zapoznać się z nową historią oraz obszarem – to pełne technicznych nowinek rozszerzenie świata Sunset Overdrive, dodające nową broń, pułapki, wzmocnienia, wrogów i stroje, a także możliwość przeobrażenia się w olbrzymią kulę energii toczącą się po okolicy. Rzuć się w wir akcji i staw czoła pazernej korporacji Fizzco. Po raz ostatni. A przynajmniej tak nam się wydaje. W sumie... wiecie, wszystko zależy od wyników sprzedaży i badań rynku, takie tam...