Summer Outfit Set
Odblokowuje następujące stroje w Loop8: Summer of Gods. „Strój wojowniczki” dla Ichiki „Strój na letnią randkę” dla Beni Zmień stroje, przechodząc z menu głównego do menu zawartości dodatkowej.