Strój DOA5LR Valentine's Day - Akira
Ten uroczy strój przyspieszy bicie Twojego serca! Zakochaj się na nowo w swoich ulubionych postaciach. Strój nie ulega zniszczeniu w trakcie walki. *Ten strój jest również dostępny w 34-elementowym zestawie Valentine's Day. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *Wymagane jest pobranie bezpłatnych danych katalogowych DOA5LR LR24 oraz 25. *Przed użyciem tego stroju musisz kupić postać. Akira, Sarah, Pai, Jacky characters ⒸSEGA. Virtua Fighter is either a registered trademark or trademark of SEGA Corporation.