Streets of Rogue Character Pack DLC
Pakiet postaci Streets of Rogue zawiera dodatkowe sześć nowych grywalnych postaci, z których każda ma własne nowe, unikalne umiejętności i poważne zadania do wykonania: - Pilot mecha: pilotuj własnego minimecha i likwiduj wszystkie miejskie dziwactwa w stylu RoboCopa! - Kurier: Załóż wrotki i pędź po mieście, dostarczając paczki! - Obcy: Użyj zdolności kontroli umysłu, aby zmusić mieszkańców miasta do robienia rzeczy, które prawdopodobnie mogą zaszkodzić ich zdrowiu! - Zbir: Wykonaj swoją pracę! Chroń budynki przed najeźdźcami i osiągnij rangę Superzbira! -Bramkarz: Zostań ochroniarzem i dopilnuj, by jeszcze niezbyt znany muzyk pozostał w jednym kawałku! - Wyburzacz: Stwórz pełno zdalnie detonowanych bomb, a następnie podłóż je w całym mieście, siejąc spustoszenie! Wszystkie postacie są odblokowane od samego początku! Nowe cechy i zdolności postaci można również wykorzystać u swoich niestandardowych postaci!