Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 80s & 90s Car Bundle
Pakiet Samochody lat 80./90. wprowadza do Street Outlaws 2: Winner Takes All dodatkowe elementy do samochodów zainspirowane samochodami lat 80. i 90. – za DARMO! Dodatek zawiera 8 nowych karoserii i dodatkowy pakiet lakierów, które urozmaicą Twój garaż Street Outlaws. *Musisz posiadać pojazd Foxy, Fire89, CaroRC, Skill, aby zastosować nowe zestawy karoserii.