Street Outlaws 2: Winner Takes All - Skull Noir Bundle
Pakiet Mroczna czaszka do gry Street Outlaws 2: Winner Takes All wprowadza niestandardowe malowanie w motywach czaszek, nowe felgi, karoserie, zestaw lakierów Czarny i szary chrom oraz spadochron Gaźniki wyścigowe. Tylko nie poparz się płonącymi czaszkami! *Musisz posiadać pojazd Blue Air, aby zastosować nowe zestawy karoserii.