Street Outlaws 2: Winner Takes All - Ryan Martin Bundle
Pakiet Ryan Martin do gry Street Outlaws 2: Winner Takes All obejmuje nowe pojazdy i części z garażu Ryana Martina. Dodatek zawiera jego nowy samochód, 10 karoserii, trzy felgi i trzy nowe pakiety lakierów. Poszerz opcje personalizacji Twojego ulubionego bolidu Street Outlaws! *Musisz posiadać pojazd PolcaGT, Changer, Caro, CaroXL1, Fire98, aby zastosować nowe zestawy karoserii. *Samochód Ryana jest dostępny tylko w trybie szybkiego wyścigu.