Strange Brigade - The Thrice Damned 3: Great Pyramid of Bes
Przerażająca piramida pełna paskudnych pułapek? Tajemniczy teleport w zaświaty? Starzy wrogowie pragnący zemsty? Koniec tej piekielnej przygody raczej nie będzie dla naszych bohaterów kaszką z mleczkiem! Wychyl coś mocnego, bowiem „Wielka piramida Besa” to emocjonujące zakończenie kampanii „Trzykrotnie potępionych”. Legendarna tarcza Besa może i została scalona, a hordy wrogów ponownie posłane do piachu, lecz to jeszcze nie koniec! Zamknij tę niesamowitą opowieść i przedrzyj się do jej zakończenia w pojedynkę lub w grze kooperacyjnej dla 2-4 graczy!