Strange Brigade - The Thrice Damned 2: The Sunken Kingdom
Mityczne, podziemne miasto, a pośrodku stare, straszące sanktuarium? Zabójcze paskudy kryjące się za każdym rogiem i czyhające, by się na nas rzucić? Dzień jak co dzień dla Brygady! Uwaga na głowy, bo oto nadchodzi Zatopione Królestwo – druga, całkiem nowa misja w kampanii Trzykrotnie Potępionych. Może i udało Ci się wydrzeć pierwszą część tarczy Besa tym potwornym przeciwnikom, ale to jeszcze nie koniec! Kontynuuj naszą opowieść dzięki tej nowej, ekscytującej misji i przedrzyj się przez masakrycznie monstrualne miasto w pojedynkę lub w grze kooperacyjnej dla 2-4 graczy!