Strange Brigade - The Thrice Damned 1: Isle of the Dead
Piracka wioska leżąca na niezbadanych wodach Morza Śródziemnego? Mordercze potwory grasujące w rajskiej dżungli? Dla Brygady to dzień jak co dzień! Poszukiwacze przygód, witajcie na Wyspie Umarłych, która stanowi pierwszą misję w nowej, ekscytującej, 3-częściowej kampanii Trzykrotnie Potępionych! Może i Seteki została pokonana, ale nie ma czasu na odpoczynek czy chociaż malutką herbatkę! Przeżywajcie kolejne przygody w Strange Brigade dzięki tej nowej misji. Przemierzajcie tę upiorną wyspę w pojedynkę lub grajcie razem z 2-4 graczami i ślijcie hordy szkieletów z powrotem do piachu, z którego wylazły!