Strange Brigade - Secret Service Weapons Pack
Staw czoła nieprawdopodobnym wrogom dzięki temu niezrównanemu pakietowi broni zaprojektowanych dla agentów Strange Brigade, który zawiera trzy nowe bronie stworzone z myślą o wytrawnym poszukiwaczu przygód: WILKERS & WHITE P19 (pistolet) Kochasz strzelać do obiektów nadprzyrodzonych? Nienawidzisz marnować amunicji? No to masz szczęście! P19 wyróżnia się wręcz niebywałą celnością. STOUDENMIRE 960 (pistolet maszynowy) Może to nie jest najcięższa z broni, ale przy szybkostrzelności wynoszącej 900 pocisków na minutę i ogromnej celności potwory na pewno mają czego się obawiać! GEHRIG-DELGANE S1 (karabin) Ten jedyny w swoim rodzaju mariaż Gehriga i Delgane ma wielką siłę rażenia, ale jej opanowanie wymaga nerwów ze stali albo porządnego sznapsa!