Strange Brigade - Japanese Naval Officer Character Expansion Pack
Wszyscy na pokład, bo do Brygady dołączył nowy członek: Hachiro Shimizu, mistrz przetrwania! Biorący niegdyś udział w tajnej misji mającej na celu zbadanie odludnej wyspy na Pacyfiku Shimizu i jego załoga rozbili się i padli ofiarą monstrualnych mieszkańców tego miejsca. Tylko Shimizu przetrwał dość długo, by uratowała go Brygada. Od tamtej pory zasila jej szeregi. Zestaw rozszerzający japońskiego oficera marynarki wojennej zawiera nową grywalną postać Hachiro Shimizu oraz: – moc amuletu Wyniszczający Wybuch – karabin Mikhailov-38 – pistolet Marchador TT – przedmiot specjalny: porażający granat Z całej zawartości tego zestawu można korzystać w każdym trybie – grze w pojedynkę oraz kooperacyjnej.