STORY OF SEASONS: Friends of Mineral Town
Twoje życie farmera rozpoczyna się w Mineral Town, uroczej, otoczonej bujną przyrodą miejscowości. Wracasz tu po wielu latach nieobecności, by przywrócić świetność farmie Twojego niedawno zmarłego dziadka. Musisz zadbać o uprawy i żywy inwentarz, snując własną opowieść o czterech porach roku. ▪Doglądaj farmy! Czeka na Ciebie bogactwo owoców, warzyw i zwierząt hodowlanych. Otocz farmę troskliwą opieką, a nigdy nie zabraknie Ci pracy przy zbieraniu i sprzedawaniu plonów oraz przyrządzaniu z nich pysznych dań! ▪Wyrusz w podróż ścieżką pamięci! W Mineral Town czeka na Ciebie wielu przyjaciół. Niektórzy to starzy znajomi, innych dopiero poznasz. Odwiedzaj miasteczko, rozdawaj prezenty i poznawaj swoich sąsiadów. ▪Zakochaj się! W Mineral Town bez trudu spotkasz kawalerów i panny na wydaniu. Poznaj chłopaka lub dziewczynę swoich snów i umów się na randkę, a być może uda Ci się wziąć ślub i założyć rodzinę! ▪Znacznie więcej do odkrycia! Wybierz się na ryby, przygotuj pyszny posiłek, a po zakończeniu pracy zażyj kąpieli w pobliskich gorących źródłach. Korzystaj z życia farmera, jak nigdy wcześniej!