STORY OF SEASONS: A Wonderful Life
Zapuść korzenie na swojej nowej farmie położonej przy spokojnym miasteczku zwanym Zapomnianą Doliną. Twórz cudowne wspomnienia, pisząc własną, wielopokoleniową opowieść o przyjaźni, rodzinie i rolnictwie. Tchnij życie w swoją ziemię, hodując rośliny i zwierzęta, znajdź drugą połówkę wśród przyjaznych okolicznych mieszkańców i załóż własną, kochającą rodzinę w tej odświeżonej wersji uwielbianej gry rolniczej. Załóż własne gospodarstwo Prowadź beztroskie, wiejskie życie, uprawiając przeróżne rośliny i dbając o ziemię, by wydawała jeszcze obfitsze plony. Hoduj urocze zwierzęta, a te odwdzięczą ci się za troskę przydatnymi produktami do podarowania znajomym, wykorzystania w kuchni lub sprzedania na twoim własnym straganie. Odkrywaj nowe gatunki zwierząt, twórz hybrydy roślin oraz buduj i ulepszaj obiekty, dzięki którym spełnisz marzenie o sielskim życiu w Zapomnianej Dolinie. Zaprzyjaźnij się z mieszkańcami Zapomnianej Doliny Zdobądź przyjaciół pośród sympatycznych postaci zamieszkujących spokojną Zapomnianą Dolinę i poznaj ich lepiej dzięki serii zupełnie nowych wydarzeń! Na zwartą społeczność miasteczka składa się wielu wyjątkowych mieszkańców (od psotnych, żyjących blisko natury chochlików, po zwariowanego naukowca Daryla) dzięki którym o Zapomnianej Dolinie po prostu… nie da się zapomnieć Napisz swoją własną historię Graj jako mężczyzna, kobieta lub osoba niebinarna i zdecyduj, jak będziesz wyglądać, rozpoczynając swoją przygodę w Zapomnianej Dolinie. Niezależnie od tego, jaką ścieżką podążysz, w miasteczku znajdziesz osiem singli i singielek szukających miłości – posłuchaj głosu serca i zwiąż się z kim tylko zechcesz. Zakochaj się, załóż rodzinę i twórz cudowne wspomnienia. Kiedy znajdziesz już swoją drugą połówkę, przyjdzie pora, by ustatkować się i założyć rodzinę. Obserwuj, jak twoje dzieci dorastają z upływem lat – czas pokaże, czy odziedziczą gospodarstwo w Zapomnianej Dolinie, czy może znajdą gdzieś inne powołanie. Pomagaj bliskim żyć w szczęściu i dostatku przez całe dekady i wskaż swoim pociechom drogę, dzięki której wybiorą dla siebie właściwą przyszłość. A Wonderful Life dla nowego pokolenia! Przeżyj uwielbianą przygodę zupełnie na nowo dzięki poprawionej grafice, dodatkowym kandydatom do małżeństwa, nowym zwierzętom, sezonowym wydarzeniom i całemu szeregowi usprawnień rozgrywki. Remake gry A Wonderful Life pozwoli kolejnym pokoleniom poczuć to samo ujmujące ciepło, jakie biło od oryginalnej odsłony. Odkryj odświeżone i najbardziej kompletne oblicze jednej z ulubionych części wydawanej od lat serii gier rolniczych.