Kup ten niezwykły dwupak gier przygodowych fantasy od Digerati oraz Spearhead Games i zaprowadź pokój w dwóch przeżywających trudne chwile królestwach. Zestaw zawiera dwie nagrodzone gry, Stories: The Path of Destinies oraz Omensight: Definitive Edition. Stories: The Path of Destinies: W tej niezwykłej grze RPG akcji wcielasz się w słynącego ze sprytu byłego pirata Reynardo. Przemierzaj barwny baśniowy świat, w którym napotkasz powietrzne statki, latające wyspy oraz różnej maści sojuszników. Dokonuj wyborów, podróżuj w czasie i walcz z wrogami za pomocą miecza i magicznych zdolności. Imperium balansuje na krawędzi zagłady, a twoje wybory zadecydują o jego losie. Omensight: Definitive Edition: Królestwo Urralii zostało pokonane przez mroczne bóstwo. W tej grze akcji jesteś Zwiastunem, mitycznym wojownikiem, który musi odtworzyć ostatni dzień istnienia Urralii, aby odkryć tajemnicę morderstwa i uratować świat. Rozmawiaj z mieszkańcami rozdartej wojną krainy, oddziel prawdę od kłamstwa i użyj potęgi Omensight, aby zmienić jej los.