Stereo Overdrive Arachnida Outfit for Sonata
Podczas zaciętego meczu Lethal League między Doomboxem a Sonatą, ten pierwszy zmienił się nagle w Boomboxa i wypluł z siebie jakiegoś trudnego do opisania stwora. Sonatę zaskoczył widok pełznącej w jej stronę istoty, która po chwili na nią skoczyła. W tym momencie Sonacie pociemniało przed oczami i zaczęła tracić przytomność... Gdy się ocknęła, nadal czuła w żyłach rytm swego wiernego muzomłota. Czyli nie było z nią aż tak źle...