Stellaris: Humanoids Species Pack
Pakiet Humanoids Species Pack zawiera nowe opcje rozgrywki wraz z kolekcją nowych portretów i modeli statków dla graczy pragnących przemierzać kosmos na czele niepowstrzymanej rasy ludzi – a przynajmniej gatunku, który ma z ludźmi coś wspólnego. Humanoidzi, najchętniej wybierany przez graczy fenotyp, zyskują teraz bardziej zróżnicowane możliwości dzięki nowym ustrojom i nowej genezie, które umożliwiają graczom zaprojektowanie gatunku dekadenckich hedonistów, mistrzów rzemiosła lub armii klonów przemierzających galaktykę. Unikalna klasa statków kosmicznych, nowe portrety i szereg innych nowości sprawiają, że trudno o bardziej dogodny moment na odkrycie tego, co czeka na ludzkość. Pakiet zawiera: Dwa nowe ustroje – Graj jako mistrzowie rzemiosła lub dekadenccy hedoniści Nowa geneza: Armia klonów Dziesięć nowych portretów humanoidów o odmiennych fryzurach i strojach Nowe modele statków Trzy nowe zestawy ścieżek głosowych dla VIR Trzy zremiksowane utwory wzbogacające ścieżkę dźwiękową Stellaris AKTUALIZACJA (2021) Aktualizacja 3.1 dla Stellaris wprowadza tyle nowej zawartości dla pakietu Humanoids Species Pack, że to praktycznie nieludzkie! W ręce humanoidów trafiają dwa wyjątkowe ustroje i jedna nowa geneza, które dołączają do elementów stworzonych wcześniej przez modera Silfae. Te nowości są dostępne bez żadnych dodatkowych opłat w ramach pakietu Humanoids Species Pack!