State of Decay: YOSE Prepper's Pack
Pakiet Day One Edition “Prepper’s Pack” zawiera: Karabin Simonowa Klasyczny samopowtarzalny karabinek rosyjski wyposażony we wszystkie najnowsze dodatki, w tym granatnik kaliber 40 mm podwieszany pod lufą. Idealny do zdejmowania wrogów jeden po drugim... a gdy zrobi się gorąco - wysadzenia wszystkich w powietrze. Prepper SUV Mariaż pojemności i wytrzymałości, surowy pojazd terenowy, który czeka na odpowiednie zadania. Wzmocniona karoseria zapewnia najwyższej próby odporność na ataki zombie, a przestronny bagażnik pomieści Twój najlepszy sprzęt surwiwalowy. Składana siekiera do walki wręcz Podstawowy element wyposażenia surwiwalowego. Jest lekka, poręczna i wykonana z nowoczesnych materiałów, dzięki czemu pozostaje ostra, nawet po wielokrotnym użyciu.