State of Decay: YOSE Bonus Gurubani Kaur
Gurubani Kaur urodziła się w Indiach, w Pendżabie, ale zanim jeszcze zaczęła mówić, znalazła się w Ameryce. W szkole była zbuntowanym dzieckiem, ale wybuch epidemii sprawił, że wróciła do wiary przodków. Jej ulubioną bronią jest szabla indyjskiej kawalerii oraz przechowywany w ukryciu karabin z drugiej wojny światowej, przedmioty które jej ojciec traktował jako antyki.