State of Decay: Lifeline Year-One
W grze State of Decay: Lifeline Year-One wcielasz się w rolę żołnierza jednostki wojskowej Greyhound One skierowanej do opanowanego przez zombie miasta Danforth z misją odbicia grupy naukowców, których wiedza może zakończyć epidemię. Dodatek Lifeline, fantastycznie przystosowany do trybu wysokiej rozdzielczości 1080p, zawiera nowe mapy, nowe postacie i nowy sposób prowadzenia gry - bronisz swojej bazy przed hordami zombie, korzystając z najlepszego sprzętu wojskowego i personelu, jaki uda się Twojej jednostce pozyskać. Los miasta spoczywa w Twoich rękach. Ilu ludzi uda Ci się uratować?