Pakiet statku kosmicznego Skullscream zawiera cyfrowe wersje: * 1 pilota Rankora * 1 statku kosmicznego Skullscream * 1 broni Fala Przypływu Rankor: przywódca gangu Banitów, znakomity mechanik, złośliwy i wybuchowy. Rankor jest gburowaty, niegrzeczny i niebezpieczny, ale ma w sercu miejsce dla słabszych. Jeśli nie jesteś tym słabszym… uważaj. Skullscream: tylko ktoś równie przepełniony miłością do samego siebie jak Rankor mógłby nazwać swój statek Skullscream - i tylko Rankor jest na tyle dziki, żeby jego maszyna zasłużyła na swoje miano. Wyblakła kość zwierzęca, zdobiąca kadłub pojazdu, to ostatnia rzecz, jaką widzą przeciwnicy Rankora przed odstrzeleniem. Fala Przypływu: w działaniu przypomina Falę Uderzeniową pod względem prowadzenia krótkodystansowego, ale szerokiego ognia falowego. Jednakże rozbudowano ją o funkcjonalność antygrawitacyjną. To idealne narzędzie do torowania sobie drogi wśród przeciwników, którzy koniecznie muszą wchodzić ci pod nogi.